Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού

Προϊστάμενος : Τζούμαρη Βασιλική

Αναπληρωτής : Καραγιαννίδη Αθανασία

email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού υπάγεται στην Υποδιεύθυνση Διοικητικού της Διοικητικής και Οικονομικής Υπηρεσίας. Φροντίζει για τη βέλτιστη διαχείριση και ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού και για κάθε θέμα που έχει σχέση με την υπηρεσιακή κατάσταση και μεταβολή του προσωπικού του Νοσοκομείου, σύμφωνα με την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Είναι υπεύθυνο για την τήρηση αρχείου των εργαζομένων στο νοσοκομείο, των συνταξιοδοτήσεων, των απολύσεων και των προσλήψεων, για την τήρηση και φύλαξη του προσωπικού μητρώου όλων των υπαλλήλων, για την τήρηση του αρχείου για τις βάρδιες, για τις πάσης φύσεως άδειες, για τις εφημερίες επιστημονικού προσωπικού, για τις υπερωρίες όλου του προσωπικού και για την έγκρισή τους σε συνεργασία με τις αντίστοιχες διευθύνσεις.

Επίσης είναι υπεύθυνο για το διοικητικό έλεγχο των αδειών ασθένειας και των άλλων κατηγοριών αδειών όλου του προσωπικού και για την αρχειοθέτηση τους.

Αρμοδιότητες Τμήματος

  • Τήρηση μητρώου υπαλλήλων (κατά τα οριζόμενα στον Δ.Υ.Κ.)
  • Διαδικασίες προσλήψεων – διορισμών
  • Διαδικασίες μονιμοποιήσεων – εξελίξεις προσωπικού
  • Διαδικασίες αποσπάσεων – μεταθέσεων- μετατάξεων (από και προς το Νοσοκομείο)
  • Διαδικασίες απολύσεων – παραιτήσεων – συνταξιοδοτήσεων
  • Ενημέρωση των υπαλλήλων για μεταβολές της υπηρεσιακής τους κατάστασης ή απαντήσεις επί αιτήσεών τους
  • Μισθολογική ένταξη υπαλλήλων σε συνεργασία με τις οικονομικές υπηρεσίες
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων για τις μεταβολές στα μισθολογικά κλιμάκια των υπαλλήλων
  • Διαδικασίες μεταβολής βαθμού υπαλλήλων και διαδικασίες προαγωγής τους
  • Έκδοση βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και υπηρεσιακών σημειωμάτων προϋπηρεσίας και υπηρεσίας του προσωπικού
  • Έλεγχος και παρακολούθηση πάσης φύσεως αδειών προσωπικού
  • Κατάρτιση προγραμμάτων βαρδιών, εφημεριών επιστημονικού προσωπικού, υπερωριών σε συνεργασία με τις αντίστοιχες υπηρεσίες των υπαλλήλων και τα τμήματα του νοσοκομείου.
  • Έλεγχος τήρησης του ωραρίου από το προσωπικό και ενημέρωση σχετικού αρχείου καθώς και τροφοδότηση του Γραφείου Μισθοδοσίας με τα σχετικά αρχεία
  • Έκδοση καταστάσεων υπαλλήλων με διάφορα κριτήρια
  • Παροχή στοιχείων σε άλλους φορείς και υπηρεσίες δημοσίου
  • Τήρηση μητρώου μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου
  • Έλεγχος και παραπομπή προς έγκριση αναρρωτικών αδειών εργαζόμενων στη Α΄βάθμια Υγειονομική Επιτροπή του Νοσοκομείου
  • Παροχή πληροφοριών για κάλυψη θέσεων προς απόκτηση Ιατρικής Ειδικότητας στα ιατρικά τμήματα του Νοσοκομείου
  • Τήρηση στατιστικών στοιχείων στελέχωσης σε μηνιαία βάση σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες του Υπουργείου Υγείας.