Όραμας μας η ανάπτυξη του Νοσοκομείου ως Κέντρο Αριστείας
Πληρότητα και Ποιότητα των Παρεχόμενων Υπηρεσιών
Έρευνα & Εκπαίδευση στην Ιατρική
Ολιστική Φροντίδα Υγείας
Νέος υπερσύγχρονος εξοπλισμός

Π.Γ.Ν ΑΤΤΙΚΟΝ

Το Π.Γ.Ν. ΑΤΤΙΚΟΝ μέσα σε σύγχρονες ξενοδοχειακές και ιατροτεχνολογικές εγκαταστάσεις αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες παροχής τριτοβάθμιας περίθαλψης όχι μόνο για την περιοχή της Δυτικής Αττικής αλλά και για ολόκληρη την Ελλάδα. Για τη Διοίκηση, το Επιστημονικό και το λοιπό προσωπικό η πλήρωση των προσδοκιών των πολιτών αποτελεί καθημερινή δέσμευση

category iconΔικαιώματα Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας   category iconΕνημερωτικό έντυπο για νοσηλευόμενους & συνοδούς  category iconΕνημερωτικό φυλλάδιο για συγγενείς ασθενών ΜΕΘ

amka

  Παρακαλούνται οι ασθενείς που προσέρχονται στο Νοσοκομείο μας, για οποιαδήποτε παροχή περίθαλψης, να έχουν μαζί τους τον  Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης τους (ΑΜΚΑ), ανεξάρτητα αν είναι ασφαλισμένοι ή όχι. 

Γραμματεία Διοίκησης

Κατηγορία: Ειδικά γραφεία Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Ένα από τα πιο νευραλγικά τμήματα της Διοικητικής αλυσίδας του ΝΠΔΔ  Π.Γ.Ν ΑΤΤΙΚΟΝ είναι το Τμήμα της Γραμματείας Διοίκησης. Η γραμματεία στελεχώνεται από τρία διοικητικά στελέχη τα οποία είναι επιφορτισμένα με κάθε διοικητική εργασία του γραφείου και από ένα επιπλέον άτομο το οποίο ασχολείται αποκλειστικά με την γραμματειακή  υποστήριξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Νοσοκομείου. Υπάρχει διαχωρισμός των λειτουργιών σε δύο επίπεδα. :Σε επίπεδο λειτουργιών  γραφείου Διοίκησης και σε επίπεδο  λειτουργιών Διοικητικού Συμβουλίου.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Οι αρμοδιότητες του γραφείου Διοίκησης είναι πολλές και πολύπλοκες. Το κάθε διοικητικό στέλεχος είναι επιφορτισμένο με συγκεκριμένα, διακριτά διοικητικά αντικείμενα αλλά θα πρέπει πάντα να γνωρίζει όλες τις διαδικασίες του γραφείου διοίκησης καθώς και του νοσοκομείου, έτσι ώστε να μπορεί να δίνει άμεσα και αποτελεσματικά λύσεις σε οποιοδήποτε πρόβλημα προκύπτει. Παρακάτω αναφέρονται κάποιες από τις βασικές δραστηριότητες του γραφείου.

  1. Συντονισμός όλων των τμημάτων της Διοίκησης του νοσοκομείου, έτσι ώστε να δίδεται έγκαιρα κάθε πληροφορία η οποία κρίνεται χρήσιμη στα ανώτερα στελέχη της Διοίκησης.
  2. Συλλογή σε μηνιαία βάση στατιστικών, οικονομικών και λοιπών στοιχείων , τα οποία λειτουργούν ως οδηγοί στη λήψη αποφάσεων από την ηγεσία του νοσοκομείου.
  3. Αποτελεσματική διαχείριση εισερχόμενης αλληλογραφίας έτσι ώστε να απατούνται άμεσα αιτήματα της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, της υγειονομικής περιφέρειας στην οποία ανήκει το νοσοκομείο  και οιοδήποτε ενδιαφερομένου.
  4. Άμεση διαβίβαση απαντητικών εγγράφων όλων των διευθύνσεων του νοσοκομείου προς κάθε ενδιαφερόμενο.
  5. Διαχείριση της ατζέντας συναντήσεων των ανωτέρων στελεχών της Διοίκησης και προετοιμασία όλων των απαραίτητων στοιχείων για κάθε συνάντηση.
  6. Συντονισμός των εκδηλώσεων που προγραμματίζονται από της Διοίκηση και λαμβάνουν χώρα εντός νοσοκομείου.
  7. Καθημερινή αποδελτίωση τύπου.
  8. Αποτελεσματική διαχείριση κρίσιμων θεμάτων τα οποία χρήζουν λεπτών χειρισμών.
  9. Συλλογή στοιχείων για αποστολή απαντήσεων σε ελεγκτικούς φορείς .

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
Η Γραμματεία Διοικητικού Συμβουλίου ανήκει στο δυναμικό της  Γραμματείας Διοίκησης αλλά είναι επιφορτισμένη με τη λειτουργία των διαδικασιών του Διοικητικού Συμβουλίου. Οι αρμοδιότητες της Γραμματέως Διοικητικού Συμβουλίου είναι:

  1. Συλλογή των εισηγητικών εκθέσεων των πέντε Διευθύνσεων του νοσοκομείου για υποβολή και συζήτηση στο Διοικητικό Συμβούλιο.
  2. Σύνταξη της ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης.
  3. Έλεγχος αυτής από τη Διοίκηση και επικύρωση αυτής.
  4. Έγκαιρη αποστολή της ημερήσιας διάταξης(τουλάχιστον  δύο ημέρες  πριν τη συνεδρίαση) και όλων των εισηγητικών εκθέσεων που πρόκειται να συζητηθούν σε όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, προκειμένου να γίνει από μέρους τους η απαραίτητη προεργασία.
  5. Καταγραφή των συνεδριάσεων .
  6. Σύνταξη των πρακτικών του Διοικητικού Συμβουλίου
  7. Έκδοση αποφάσεων και ενημέρωση των ενδιαφερομένων.
  8. Ανάρτηση αποφάσεων στη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

Γραμματείς και Τηλ. Επικοινωνίας :

  • Αικατερίνη Γαλαριώτη 210583-1006
  • Ντάβου Ελένη 210583-1078

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. 

Fax: 210-5326520

Γραμματέας Διοικητικού Συμβουλίου:

Τηλ. Επικοινωνίας:2105831005